call of duty black ops بازی کال اف دیوتی
 
علمی

بترین و کامل ترین وبلاگ علمی در ایران

 
 
....
call of duty black ops بازی کال اف دیوتی
ارسال شده در چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:call of duty black ops , بازی کال اف دیوتی ,بازی,دنیای بازی ها,بازی های رایانه ای ,رایانه,سرگرمی ها, - 22:57

انتظارها زیاد نبود و پس از مدت زمانی اندک کال اف دیوتی ۷ برای کامپیوتر هم منتشر شد. همیشه در بازی کال اف دیوتی منتظر تغییرات زیاد هستیم چون هر نسخه از این بازی با نسخه قبلی آن تفاوتهای عمده ای دارد که نسخه ۷ هم سنت شکنی نکرد.

بازی Call Of Duty که به ندای وظیفه هم مشهور است یکی از بازیهایست که بخاطر امکانات بالا و هیجان بازی به یکی از برترین بازیهای کامپیوتری مبدل شده ، بطوری که در هر گیم نتی در سراسر جهان طرفداران خاص خود را دارد و call of duty black ops هم که این بازی را دگرگون کرده است.

انتظارها زیاد نبود و پس از مدت زمانی اندک کال اف دیوتی ۷ برای کامپیوتر هم منتشر شد. همیشه در بازی کال اف دیوتی منتظر تغییرات زیاد هستیم چون هر نسخه از این بازی با نسخه قبلی آن تفاوتهای عمده ای دارد که نسخه ۷ هم سنت شکنی نکرد.

بازی Call Of Duty که به ندای وظیفه هم مشهور است یکی از بازیهایست که بخاطر امکانات بالا و هیجان بازی به یکی از برترین بازیهای کامپیوتری مبدل شده ، بطوری که در هر گیم نتی در سراسر جهان طرفداران خاص خود را دارد و call of duty black ops هم که این بازی را دگرگون کرده است.

بررسی اجمالی call of duty 7:

 

این بازی به سبک اول شخص تهیه شده و شما در نقش تیرانداز ظاهر میشوید که شما یک سرباز هستید و انواع سلاح های سرد و گرم ، نارنجک ،مواد منفجره و تجهیزات دیگری که دشمن را از پا در می آورد در اختیار شماست. میتوانید به صورت عادی یا مخفیانه به دشمنان حمله کنید و میتوانید سریعتر شوید اما اینکار شما را به سرعت خسته میکند.

نشانگرها هم به صورت کاملا پیشرفته میباشد که در صورت آسیب به سلامتی شما صفحه نمایش به صورت قرمز میدرخشد ویا برای مثال زمانی که شما در داخل شعاع انفجار نارنجک هستید نشانگر نارنجک به شما خطر نارنجک را نشان میدهد که میتوانید فرار کنید و یا آنرا به طرف دشمنان پرتاب کنید.

شخصیت های مختلف در طول مبارزات و تغییر دیدگاه در طول داستان کال اف دیوتی ۷ را کاملا متمایز از نسخه های قبلی این بازی کرده است.در ضمن در این بازی پخش های سینمایی بسیار بیشتر شده تا بازی را طبیعی تر جلوه دهد.

برخی از مراحل بازی که اتفاقات اصلی بازی در آنجا می افتد به کوبا و امریکای جنوبی مربوط است. شما در نقش یک سرباز معمولی در بازی ظاهر نخواهید شد ، شما یک سربازی حرفه ای هستید که بعد از آموزشها و دوره های متعدد وارد بازی میشوید و خود را در مسیر جنگ و نبرد در ویتنام می یابید،ولی داستان بازی در این نبردها نیست!

داستان بازی مربوط به ماموریتی هست که شما مسئول آن هستید. شخصیت شما در بازی اولین باری است که دارای صدا میباشد،و شخصیت شما در بازی از دیگر هم سنگرانتان متفاوت است ، جالب اینجا است که برد و باخت شما در جنگ به خود شما بستگی دارد ، شما فرد کوچکی در بازی نیستید ، بلکه سر نوشت جنگ و نبردی که انجام میشود در دستان شماست.

سعی میکنیم در همین صفحه از ساب دانلود رمزهای این بازی را برای شما قرار دهیم البته اگر خودتون هم رمزهایی بلدید اونها رو در بخش نظرات همین صفحه قرار بدید تا دوستانتن هم از رمزهای کال اف دیوتی ۷ بینصیب نمونند.

گیم پلی کال اف دیوتی ۷ :

همانطور که میدانید از کال اف دیوتی ۴ حالت چند نفره بازی بصورت شبکه و آنلاین از افزودنیهای بینظیر این بازی بود که تا این نسخه هم حفظ شده ولی در نسخه ۷ حالت شبکه برای بازی کاملا سفارشی شده و امکانات فراوانتری به حالت شبکه کال اف دیوتی ۷ اضافه شده.

یکسری امکانات هم به این نسخه اضافه شده که در سلاحها میتوان به تانک های جدید ، تنوع بیشتر مواد منفجره ، موشک هدایت شونده و کنترل هیلیکوپتر جنگی اشاره کرد.

میتوانید پول بیشتری بدست بیاورید تا بتوانید با خرید سلاح و خشاب ، لباس و دیگر چیزها روح تازه ای به بازی کال اف دیوتی ۷ بدهید. برای پول درآوردن بیشتر هم میتوانید کارهای بیشتری انجام دهید که زمان محدود بصورت قرارداد یکی از این راههاست.

هوش مصنوعی هم که در هر نسخه از بازی پیشرفت چشمگیری داشته در این نسخه هم همینطور پیشرفت کرده  دشمنان شما با حالت های متفاوتتری به شما حمله میکنند پس مواظب باشید.

از چیزهایی که این روزها به بازیها اضافه میشود امکان چت صوتی در محیط شبکه است که این بازی هم که در نسخه های قبلی نشان داده از تکنولوژیهای بروز دنیا استفاده میکند از این امکان بهرمند است.

صدا گذاری کال اف دیوتی ۷:

بهتره در مورد صدای این بازی حرفی نزنیم چون واقعا حف نداره ولی کسانی که بجای شخصیتها صحبت میکنند از این قراره:

سام وورتینگتون صحبت برای الکس میسون

اد هریس صحبت برای نماینده سیا جیسون هادسون

گری اولدمن صحبت برای چند شخصیت بازی

توفر گریس صحبت برای نماینده هریس

اولگ تاکتارو صدا گذاری کرتوچنکو

ادی چاهیل صدای بروکس
دیوید کنراد صدای نماینده ویژه ویور

تروی بیکر صدای سویفت

موسیقی متن را هم آهنگساز معروف شان موری نواخته است.

گرافیک بازی Call of duty 7:

گرافیک بازیهای کال ف دیوتی دارای بهترین حالت های نمایشی در بین بازیهای جهان است. گرچه نسخه های قدیمی دارای نواقصی در تصاویر بودند اما در زمان خود سردمدار بازیهای اول شخص بوده اند.

در نسخه ششم این بازی گرافیک بطور قابل توجهی نسبت به بازهای دیگر همرده خود پیشی گرفت ولی در کال اف دیوتی ۷ یک انقلاب گرافیکی برای این بازی ایجاد شده است که میتوان به افزایش تکنولوژی بافت بمیزان ۶۰ فریم بر ثانیه اشاره کرد که واقعا بینظیر است.

ساخت سطوح بزرگتر مثلا برای هلیکوپتر که باعث شده سایه گذاریها به صورت طبیعی جلوه کند تا بتوان لذتی مضاعف از بازی را تجربه کرد.

call of duty black ops از نگاه منتقدان:

منتقدان بازیهای کامپیوتری سراسر جهان بازی ها را از جنبه های مختلف گیم پلی ،گرافیک ، صدا، کنترلها و داستان مورد برسی قرار میدهند که GAMES4U در نظر دارد از این به بعد با معرفی هر بازی جدید نگاه منتقدان را هم منعکس کند.

اما ندای وظیفه ۷ از جمله بازیهایی بود که منتقدان همه تلاش خود را برای گرفتن اشکال از این بازی بکار بستند اما جالب اینجاست که معدل گیری درصدی که بین ۵۱ منتقد برتر بازی انجام گرفت عدد ۸۹ از آن بازی شد که درون معدل گیریهای این گروه فقط به دو بازی داده شده بود.

اما در مجلات بازیهای کامپیوتری از این بازی با تیتر کال اف دیوتی ۷ براق و سرگرم کننده نام برده شد.

اکثر کسانی که از این بازی اشکال میگیرند در تاخیر لود در حالت چند نفره زوم کرده اند و دومین مشکل آنها تاخیر در ارزه دوبله برای زبانهای جدید بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده مهدی جلالی